woensdag 5 juni 2013

Shoplog kamp



Shoplog kamp

Hoi,
Dinsdag 28 mei tot en met vrijdag 31 mei ben ik met mijn groep 8 op kamp geweest. We waren in Leusden en het was super leuk! Leusden licht dicht bij Amersfoort, dus gingen we met zijn allen een dagje shoppen in Amersfoort. Lees verder als je wilt weten wat ik  heb gekocht.







Als eerst gingen we naar de Etos. Daar heb ik in de opruimingsbak deze prachtige eye cream gevonden, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik heb hem voor 1 euro, Gek genoeg kan ik nergens vinden hoe duur die normaal is, misschien gaat hij wel uit de handel? De eye cream is van het huismerk van Etos, ik ben benieuwd...



Bij de Intertoys heb ik dit schattige oogschaduw paletje gekocht. Het doosje ziet er super leuk uit en er zitten heel veel mooie kleurtjes in. Ik hoop dat de kleurtjes veel pigment geven. Het palletje is Van Pink Tease (dat 
merk zegt mij verder niets) en koste maar €2,48 euro. Super goedkoop!



Als laatst heb ik bij de Kruidvat nog dit doosje met 3 mini lipglossjes gekocht. Ze zijn van Casuellel, (dat merk kun je ook bij Intertoys en Marskramer vinden) en schrik niet het doosje koste 50 cent!!! Heeeeel goedkoop dus! Ik schrijf er nog wel een review over.

Dit is alles wat ik heb gekocht, niet veel maar wel allemaal leuke dingetjes. In het centrum van Amersfoort zitten hele leuke winkels, ik raad jullie echt aan om daar een keer te shoppen!
Ik hoop dat jullie mijn Shoplog leuk vonden!!
Xxx Kylie

Ps: in welke stad shoppen jullie het liefst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten