vrijdag 14 juni 2013

Review: Maybelline new york mascara blackest black


Hoi ik heb deze mascara met kerst gekregen(al een tijdje geleden dus). Ik gebruik hem best vaak en leek mij leuk om er een review over te shrijven. Lees verder als je wilt weten wat ik van de mascara vind.

Mijn verwachting
Deze mascara kost €11,99 , niet super goedkoop, maar ook niet superduur. Ik verwachtte dat de mascara een goede kwaliteit heeft en mijn wimpers voller en langer maakt.

De verpakking
De mascara is goed verpakt, om mascara heen zit nog een plastic verpakking. Dat vind ik zelf wel fijn, zo weet je zeker dat niemand er aan heeft gezeten en er niks mee is gebeurt. Het flesje vind ik ook erg leuk. Felroze met een felgroene dop, super opvallend in je stash en erg vrolijk! Voor de rest ziet hij er erg strak uit, daar hou ik van.
De mascara zelf
Het borsteltje is precies goed, niet te groot en niet te klein. mascara is lekker zwart en mijn wimpers worden er echt voller en langer van. Hij blijft ook de hele dag goed zitten en gaat er wel een beetje lastig af, niet super erg. Maar... wat wel een heel groot nadeel is dat mijn wimpers aan elkaar vast kleven door de mascara, super iritant en een beetje raar voor 12 euro vind ik.

Cijfer: 7,8

Ik hoop dat jullie wat aan de review hebben!
Xxx kylie

Ps: wat is jullie favoriete mascara?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten