dinsdag 25 juni 2013

Mode alarm: geknoopte blousjes


Er is weer een nieuwe fashiontrend, namelijk geknoopte blouses!



Geknoopte blouses
Geknoopte blouses zijn blouses met aan de voorkant een knoop erin. Je hebt ze in allerlei kleuren en met mouwen of zonder mouwen. In alle kleding winkels kom je ze tegen.

Wat vind ik van deze fashiontrend?
Ik heb nog geen geknoopte blouse in mijn kast hangen maar ik zou dat wel willen. Ik vind ze echt zo leuk en vrolijk. Ze staan leuk bij spijkerbroeken maar ook bij gekleurde broeken of rokjes. Ik ben echt enthousiast!

Leuke geknoopte blouses
Hier wat leuke blouses:

Deze is met lange mouwen en met van een dun stofje, ik vind deze super leuk!
Een witte zonder mouwen.
Ik vind deze kleur zooo mooi!!!


 
Een leuke blauwe met driekwart mouwtjes.
En als laatst een leuk geblokte blouse!


Bedankt voor het lezen
Xxx Kylie

Ps: wat vinden jullie van deze fashiontrend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten