vrijdag 17 mei 2013

parfum: like a day in a candyshop van essence

Hoi,
vandaag heb ik een review voor jullie over de parfum van essence: like a day in a candyshop.
Dus als je van candy houd, is dit de parfum jou!!!




Mijn verwachting
Als ik aan candy denk, denk ik aan zoet. ik verwacht dus dat het een lekker zoet geurtje is!!!

De flacon
Er zijn twee verschillende flacons, 1 is groter en zit meer in. Zelf heb ik de kleine. Deze flacon is handig op te bergen en de snoepjes die erop staan maken hem schattig, maar verder is hij niet heel bij zonder. De flacon spuit hij ook goed, niet te veel of te weinig, en hij raakt nooit verstopt.



De geur
De geur vind ik zelf super lekker!!! Hij is zoals ik had verwacht en gehoopt lekker zoet, maar niet te sterk. Ik hou van zoete geurtjes maar ze moeten niet te sterk zijn. Dat soort parfum is lastig te vinden maar, ik heb hem gevonden!!! Deze is echt perfect! En je kan hem prima overdag dragen, een avond geur is meestal wel iets sterker. Maar dat is mijn mening.

Extra
Deze super parfum is ook nog eens super budgetproof! Het kleine flesje dat ik zelf heb kost €2,99 en er zit 10 ml in. Het grote flesje kost €6,99 en daar zit 50 ml in.

Cijfer: 9

Ik hoop dat jullie iets aan deze review hebben, en bedankt voor het lezen!
xxx Kylie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten